Článek
Závodní verze McLarenu Artura byla představena v rámci příprav na slavný Festival rychlosti v Goodwoodu. Aby vyhověl předpisům závodní kategorie GT4, musel se vůz zbavit přebytečné váhy a především plug-in hybridní jednotky.
Už i McLaren připravuje SUV. Bude jezdit na elektřinu

Novinka nahradí o více než 100 kilogramů těžší speciál 570S GT4. Za váhovou úsporou stojí například výměna motorů, protože McLaren přistoupil k použití V6 namísto V8.
Motor by ale i tak měl být dostatečně silný, aby tvořil adekvátní konkurenci pro své protivníky. Díky menšímu motoru se naopak mohla zvětšit nádrž na 110 litrů paliva.

McLaren Artura GT4
Motor doplňuje nová sedmistupňová převodovka s kratšími převodovými poměry a mechanický samosvorný diferenciál. Samozřejmostí je, že závodní verze dostala agresivní bodykit, která se skládá z nového splitteru a nového zadního křídla.
McLaren F1 slaví třicet let od vstupu na scénu. Dodnes překypuje superlativy

Vůz bude mít premiéru na okruhu už 23. června. Potenciální zájemci by pak měli automobilce za novinku vysázet 200 tisíc liber, tedy v přepočtu přibližně šest milionů korun.