Článek
„Baby McLaren” není ani malý, ani pomalý, a samozřejmě ani levný. Na délku měří 4530 mm, je 2095 mm široký a pouhých 1202 mm vysoký. Díky karbonovému šasi a hliníkové karoserii se podařilo udržet hmotnost na velice zajímavých 1313 kilogramech (na zadní nápravu připadá 58 procent hmotnosti). Standardem jsou karbon-keramické brzdy, poháněná je pochopitelně zadní náprava.
Pod kapotou je osmiválcový motor známý už z modelů P1 či 650S. Osmiválec má zdvihový objem 3,8 litru a dvě turbodmychadla. Podle McLarenu je třicet procent motorových částí nových. Největší výkon má hodnotu 419 kW neboli pěkně postaru 570 koní. Největšího výkonu motor dosahuje při 7400 otáčkách, maximum točivého momentu (600 Nm) je dostupných mezi 5000 až 6500 otáčkami.
Zrychlení 0-100 km/h je otázkou pouhých 3,2 sekund, dvoustovku zvládne McLaren 570S Coupé za 9,5 sekundy. Nejvyšší rychlost dosahuje 328 km/h. Výrobcem udávaná spotřeba činí patrně velmi nerealistických 9,2 l/100 km.