Hlavní obsah

Mazda si nechala patentovat nové logo

Nové logo se drží známého motivu písmene M, sází ovšem na celkově jednodušší design a plošší grafiku. Už se objevilo na nových konceptech, oficiálně však ještě uvedeno nebylo.

Foto: Mazda

Mazda EZ-6

Článek

Automobilový průmysl prochází v posledních letech velkými změnami, které souvisejí zejména se změnou pohonu. Proměnou ale v posledních letech prošla i velká část symbolů známých automobilek, přičemž naprostá většina přechází na minimalismus.

Nové logo si měla letos v červenci registrovat i Mazda Motor Corporation, jak upozornil japonský web Chizai Watch. Logo by zatím mělo být schváleno pro použití v Japonsku, nicméně jeho globální aplikace může být jen otázkou času. Ostatně automobilka už ho prezentovala i na dvou konceptech včetně sedanu EZ-6 pro Čínu.

Nové logo se stále drží motivu písmene M, jeho design je však celkově plošší namísto prostorového. Lehce se změnila ramena směřující k vnějšímu rámečku, který oproti současné verzi působí zakulaceněji. Také font automobilky je jednodušší. Chromový vzhled zatím nahradila černá barva, ovšem na konceptech bylo logo vždy podsvícené.

Toyota, Subaru a Mazda budou spolupracovat na vývoji nových spalovacích motorů

AutoMoto

Nová loga, jejichž inovace spočívá především ve zjednodušení a prostší grafice, v posledních letech představilo mnoho automobilek - například Volkswagen, Audi, BMW, Renault a řada dalších. Mnoho z nich se s novým logem vrací do historie, což však není případ Mazdy.

Japonská automobilka, založená již v roce 1920, vystřídala v uplynulých desetiletích řadu motivů. Často spoléhala jen na nápis Mazda. Současný motiv písmene M v rámečku je používaný od roku 1996 a v letech 2015 a 2018 prošel drobnou evolucí.

Toyota chce vyrábět další sporťáky, bude však potřebovat partnery

AutoMoto
Související témata:

Výběr článků

Načítám