Článek
Koncept Opera si bere inspiraci z operních budov po celém světě. Je plně autonomní; řidič by toho zevnitř ani moc neviděl: čelní sklo vozu je téměř v jedné rovině se střechou.

Maybach Opera nemá dveře, nastupuje se zádí.
Ta je protažená až dozadu a právě jí se nastupuje - horní část vozu, která je jednostranným zrcadlem, se zvedne a pasažéři vstoupí do interiéru zezadu. Všimněte si, že tu nejsou žádné dveře. Když tedy vedle vás někdo zaparkuje příliš natěsno, nebudete mít problém se do auta dostat a neumažete si přitom smoking.
Za zmínku stojí extrémně dlouhá kapota, která je po stranách protažena až k zádi auta. Pokud jako my přemýšlíte, jestli se pod ní skrývá vidlicový dvanáctiválec, nemůžeme sloužit - designérka informace o pohonu nesdílela. Na některých ilustracích ale můžeme vidět cosi, co vypadá jako výfuky.

Všimněte si, že na jedné z ilustrací má vůz výfuky. Jeho finální podoba na barevných obrázcích je ale trošku jiná.
Dvě šestice světel na přídi jsou označeny jako světla pro denní svícení; podobný motiv se opakuje i na zádi. Nakolik má vůz něco podobného světlometům, není jasné, ovšem musíme se ptát, zda zcela autonomní vozidlo vůbec tradiční světlomety potřebuje.

Může se pod dlouhou kapotou skrývat V12?
Můžeme v budoucnosti, byť daleké, s něčím takovým počítat na silnicích? Dieter Zetsche, šéf koncernu Daimler, o možných vlastních modelech Maybachu nic moc neprozradil. Značka sama ale čas od času nějaký koncept ukáže, letos to např. byl Vision Maybach Ultimate Luxury - a právě vlastní dílo má na výrobu mnohem větší šanci, než tento odvážný koncept.