Článek
Elektrický kabriolet je zvenčí v podstatě jen novou motorizací pro model GranCabrio, který je běžně k dispozici se zážehovým šestiválcem. Verze Folgore se tedy krom absence výfukových koncovek na první pohled nijak neliší a ponechává si přitažlivé křivky zvenčí i uvnitř.
Pod karoserií se toho ale dělo hodně. Hnací ústrojí se skládá ze tří elektromotorů. Dva jsou vzadu a jeden vepředu. Každý může nabídnout výkon až 300 kilowattů, což znamená teoretický špičkový výkon 900 kW (1223 koní).
Limitem je však baterie, která v jeden moment nedokáže poskytnout takové množství energie. Maserati tedy uvádí špičkový výkon 610 kW, 829 koní, v režimu „MaxBoost“. Ve standardním provozu je k dispozici 554 kW, 761 koní.
Lithium-iontová baterie ve tvaru T je umístěna mezi cestujícími a za nimi. To umožňuje zachovat klasické proporce GranCabria, které by pravděpodobně pokazila tlustá baterie umístěná v podlaze. Baterie má kapacitu 92,5 kWh, z toho využitelných 83 kWh.
Při rekuperačním brzdění dokáže sada na krátkou dobu absorbovat působivých 400 kW. Pokud jde o nepřetržité nabíjení, může odebírat až 270 kW a z 20 na 80 procent se dostane za 18 minut. Dojezd dle normy WLT činí 447 km.
Novinka by měla být k mání ještě v letošním roce, další detaily včetně ceny oznámí automobilka později.