Článek
Mansory udělá pro zákazníky cokoliv. Třeba tohle Bugatti Veyron 16.4 je přímo zákaznické auto, které se majitel uvolil vystavovat přímo na stánku značky. Vypadá podivně, jako by majitel chtěl na auto nalepit vinyl s maskovací texturou. Jenže to je omyl. Tohle auto má totiž karoserii zcela novou.
Ten vzor je totiž daný novou technologií skládání uhlíkového kompozitu, který je trefně nazvaný Marble Collage (mramorová koláž). Všechno je nové, takže bylo možné měnit i detaily, které ještě auto vylepší. Jsou to třeba nové vstupy vzduchu (hlavně ty na bocích a na střeše, které přivádějí vzduch k brzdám a k motoru). Ty mají upravený tvar a lapají víc vzduchu. Nové je třeba také zadní křídlo nebo difuzor. Zajímavá je integrace LED denních světel do předního nárazníku.
Nová jsou také kola, která mají speciálně navržený tvar právě pro tento vůz. Opět přivádějí víc vzduchu k ohromným brzdám za nimi.
V interiéru je opět použit stejný karbon, bílá kůže a ambientní osvětlení. Cena samozřejmě nikde uvedena není. To nový majitel opravdu neschválil. Ostatně jeho vztah k penězům přibližuje třeba taková drobnost, jakou je logo značky Bugatti na chladiči vyvedené z diamantů.