Článek
Mansory dokáže udělat cokoliv, co si zákazník zamane. Takže tam už předělali od základu Ferrari, Bentley i Lamborghini, udělali teréňák ze sporťáku, luxusní limuzíny oblepili zlatem i nastříkali na růžovo. U Mansory se ničeho nezaleknou.
A tak tu máme další z jejich kreací, která má základ v bodykitu, představeném na březnovém ženevském autosalonu. Nějakému zákazníkovi se asi zalíbil, a tak si ho objednal.
Ohromná jednadvacetipalcová kola jsou usazena do výkrojů rozšířených blatníků. Nové jsou nárazníky, prahy i maska chladiče. Tady je karoserie stříknutá matným grafitovým lakem a některé detaily jsou tmavě červené. Při pohledu z blízka jsou totiž vyrobeny z uhlíkového kompozitu, který je takhle probarvený.

Mansory Mercedes-AMG GT S

Mansory Mercedes-AMG GT S
Interiér je černo-červený, komplet obšitý kůží a alcantarou.
Vzhledu vozu ovšem dodává korunu enormní zadní křídlo, za které by se nemusela stydět pomalu ani formule.

Mansory Mercedes-AMG GT S

Mansory Mercedes-AMG GT S
Pod kapotou je vidlicový osmiválec o objemu čtyři litry, který dostal několik zásadních úprav. Například větší turbodmychadla, závodní vzduchový filtr nebo nový výfukový systém. Výkon se z 375 kW zvedl na 537 kW. Zrychlení 0-100 km/h díky tomu spadlo o 0,4 sekundy na 3,4 s a odpojený omezovač umožňuje maximální rychlost 330 km/h. Cena není známa. Tohle je auto stavěné na zakázku.

Mansory Mercedes-AMG GT S