Článek
Chrysler Imperial byl asi nejkontroverznějším vozem celého začátku (automobilového) nového roku [celá zpráva]. Téměř všichni zatracovali designéry automobilky za neoriginalitu a bezuzdé kopírování prvků z britské značky Rolls-Royce. Jenže se našli i tací, kteří si tento krok pochvalovali. Mezi přihlížejícími bylo slyšet i hlasy, že není potřeba si kupovat extrémně drahý rolls, když člověk může mít za zlomek chrysler.
Imperial vychází technicky z vozu Chrysler 300C. Podvozek je totiž téměř beze změny převzat (jeho původ lze však vystopovat u vozů Mercedes-Benz). Karoserii má o 43 cm delší a 15 cm vyšší než třístovka (tedy 5445 mm a 1525 mm) a rozvor má hodnotu 3124 mm. Přední masce vévodí rozměrný chladič, který sice není ve stylu římského chrámu, ale jistou podobnost tu najdeme.
Co je však na voze nejzajímavější, a dnes vzbuzuje nejvíce diskuzí, je vyjádření zástupců automobilky, že nad jeho výrobou se uvažuje a v nejvyšších kruzích se o něm velmi diskutuje. Navíc se v zahraničí objevily fotografie a informace, že vystavený vůz byl schopen pohybu. Měl motor, převodovku a brzdy a dokonce byl testován.
Ne všechny jeho přístroje fungovaly, ale podle testovacího jezdce je vůz při osobním kontaktu mnohem lepší, než pouze na pohled. To ještě více podněcuje spekulace, zda se skutečně jednoho dne neobjeví na silnicích za cenu pohybující se kolem hranice 40 000 dolarů.