Článek
Ford Mustang Mach-E dodnes leží řadě fanoušků v žaludku, protože slavné jméno Mustang na elektrickém SUV vnímají jako svatokrádež. Přesto je tento vůz poměrně úspěšný. Podle magazínu má dostat menšího sourozence, a to na evropském trhu.
Ford Mustang na baterky je tady. Crossover Mach E se konečně představil

Má to být první ze dvou elektromobilů, které Ford bude vyrábět ve své továrně v Kolíně nad Rýnem, kde dnes vznikají fiesty. A také má být součástí dohody o spolupráci koncernů Ford a Volkswagen v tom, že jeho základem bude elektromobilní platforma MEB.

Platforma MEB, zde ve verzi pro Volkswagen ID.3
Ta se vyznačuje pohonem zadních nebo všech kol, baterií v podlaze o kapacitě od 44 do 77 kWh a zejména faktem, že na ní koncern Volkswagen staví řadu aut svých vlastních značek, včetně Škody Enyaq iV.
První jízda Volkswagenem ID.3: Budoucnost není temná

Vůz má být stylizován jako SUV a má být velký zhruba jako Ford Focus, ovšem s designovými prvky Mustangu Mach-E. O jakési rodině hovořil šéfdesignér Fordu pro Evropu Murat Gueler už v roce 2019. Nicméně, „baby-Mustang” novému elektromobilu asi nikdo říkat nebude.