Hlavní obsah

Majitelé vozů značky Volvo už nemusí k benzínce, do myčky ani do servisu

Majitel volva, třeba S90, asi dost zpohodlní. V mobilu si totiž objedná natankování, umytí nebo servis vozu, zatímco bude v práci. A ani nikomu nemusí dávat klíčky.

Natankování, umytí i servis volva objedná majitel z mobiluVideo: Volvo

Článek

Před nedávnem jsme vám představovali službu značky Bentley, která v americké Kalifornii značně zjednodušuje jejich majitelům život. Přes mobilní aplikaci si objednají natankování nádrže, mobilní pumpa přijede a pěkně až po hrdlo nádrž skutečně naplní. [celá zpráva]

Volvo ale jde ještě dál. Jejich služba Concierge, součástí systému Volvo On Call, totiž bude umět i mnoho dalších věcí. Například vyhledá nejbližší servis nebo myčku a potvrzením odešle do nich požadavek na požadovaný úkon. Takže třeba přezouvání pneumatik je naprosto bez starostí. Nebo umytí auta…

Technik ze servisu přijede, potvrdí převzetí a jednorázovým digitálním klíčem, který mu služba vygeneruje, s autem odjede. Po úpravách nebo vyčištění auto vrátí na místo. Následně je opět odeslána zpráva o tom, že auto je tam, kde má být.

Celá služba bohužel bude fungovat v pilotním projektu, a to pouze v San Francisku. Doufejme, že taková služba se jednoho dne rozšíří i do dalších měst a států a třeba i k nám. Mnoho lidí by určitě takovou službu uvítalo. Bohužel nemáme informaci, kolik taková služba u Volva stojí.

Související témata:

Výběr článků

Načítám