Článek
Tou nejdůležitější součástí tohoto hybridu bude střecha. Na ní jsou solární panely, které podle výrobce dokážou produkovat tolik elektřiny, že vystačí k pohonu celého auta. Nevěříte? My zatím také cítíme mírnou skepsi k této informaci, ale počkejme si do plného odhalení novinky.
To má proběhnout 8. září v Laguna Beach. Proč tam? Tam se bude konat tisková konference, kde majitelé odhalí nejen tuto novinku, ale také další plány se značkou. My už jich pár známe, ale o tom až na konci článku. Teď samotné auto.
Luxus pro hodně majetné
Auto má být opět jen pro hrstku vyvolených. Vždyť základní cena by měla být v přepočtu celkem vysoko nad dvěma milióny korun. Ale i když majitel je čínský, kvalita má být superprémiová. Znázorňovat to má například nové logo, které není žádný plastový výlisek, ale je ručně kresleno přímo na kapotu.
Interiér prý dostane nový interface, který bude velmi jednoduchý, intuitivní a přitom strašně chytrý.
Karma v Číně
Jméno Fisker jsme už zapomněli, teď se díváme na značku Karma, která bude model Revero vyrábět ve dvou zemích. Tím prvním je Amerika, kde ale zatím nabídne vůz jen do deseti států a až dostane povolení, pak by to mělo být i do ostatních.
Druhou zemí bude Čína. Tady se revero stane jen jedním z vyráběných vozů. V nové fabrice se totiž Karma rozhodla produkovat i kompaktnější model Atlantic, který v roce 2012 Henrik Fisker dotáhl jen do podoby konceptu.