Článek
Na voze je však cítit, že Lotus nemá peníze na větší úpravy, které by jistě oslavily výročí mnohem lépe.
Tato edice totiž nabízí vlastně jen optickou změnu. Především je to lehká úprava difuzoru vozu, několika malých detailů a především nalakování ostrou oranžovou. Tato barva se promítne i do interiéru.
Lakovaný je středový tunel, kusy dveří a střed přístrojové desky. Vůz má pevnou střechu (Elise jí může mít i sundavací), lakované třmeny brzd a každý automobil bude vybaven plaketkou, která jasně všem ukáže, že majitel je jedním z mála šťastlivců, co si vůz koupil.
:. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti.
Jinak auto stojí na tom samém základu, jako je standardní Elise S. Motor je tak zážehová osmnáctistovka DOHC s výkonem 100 kW, který je dosahovaný v 6200 ot./min. Točivý moment 172 N.m si nezadá nic s pověstí sportovního vozu. Vrchol jeho křivky je totiž až ve 4200 ot./min. Zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne vůz za 6,1 s, maximální rychlost je 205 km/h.
A protože limitovaná edice musí být o něco dražší, zákazníci musí mít alespoň pocit, že jsou v roli vyvolených. Celkem se tak vyrobí padesát kusů, přičemž patnáct jich poputuje do Německa, do Švýcarska 10, Francie jich bude mít 5, stejně jako Belgie, do Itálie pojede vozů 6 a zbytek devíti kusů si rozdají zbylé státy Evropské Unie.