Článek
Vypadá trochu jako prototyp v maskovací fólii, který by automobilka Audi odhalila těsně před prezentací hotového auta. Ve skutečnosti však má patrně vypadat jako kostka ledu. Řeč je o Audi RS e-tron GT Ice Race Edition.

Audi RS e-tron GT Ice Race Edition
Specialitka, která vznikne v 99 kusech pouze pro evropské trhy, je připomínkou závodu na ledě, který se koná v rakouském Zell am See. Vypadá téměř totožně jako koncept této specialitky, který se odhalil v květnu.
Základem vnějšího designu je stříbrná barva Florett, která je pokryta fólií s „cílenou průhledností“ ve snaze imitovat třpyt sněhových vloček a zamrzlých jezer. Fialová barva, které je nejvíc na přídi, má zase připomínat lyžařské brýle.

Audi RS e-tron GT Ice Race Edition
V interiéru vůz nabídne bíle čalouněné sedačky s fialovým prošíváním, zbytek interiéru vyvedený v černé a stříbrný proužek na vrchu věnce volantu, potaženého alcantarou. Speciální design našel cestu i do infotainmentu v podobě změněného obrázku v pozadí.
Po stránce techniky se nezměnilo nic, pracují tu tedy dva elektromotory o kombinovaném výkonu 646 koní. Čerpají energii z 93,4kWh baterie, kterou je možné nabíjet výkonem až 270 kW.
Test trojice otevřených audi: Rozlučka se svobodou
