Článek
Sami jsme byli zvědaví, jak to dopadne. Ale když pátý člověk v řadě řekl, že se mu nový design libí, začali jsme se bát, aby anketa nevypadala jako PR článek od škodovky. Z celkem patnácti dospělých lidí z ankety (ne všichni jsou na videu) byly negativní hlasy jenom dva.
Zvláštní je, že v diskusích drtivá většina lidí hodnotila změnu designu u omlazené octavie negativně. Třeba z ankety na našich stránkách vyplynulo, že z bezmála 12 700 hlasujících dala většina nové octavii za design „pětku”, tedy nejhorší hodnocení.
Naživo to ale možná není tak zlé, notabene, když jde o auto ve výrazné barvě, červená v kombinaci s černými koly a černým střešním oknem, což mělo námi zkoušené provedení, vypadá dobře. Octavia, kterou jsme v centru Prahy ukazovali, měla navíc Full LED světlomety, základní provedení mají obyčejné halogenové žárovky. A s nimi auto nevypadá tak hezky.