Článek
O přenos výkonu ke kolům největšího Lexusu se starají 3 diferenciály, včetně mezinápravového diferenciálu s omezenou svorností (LSD) typu TORSEN, který rozděluje krouticí moment mezi přední a zadní nápravu v poměru 40:60 ve prospěch zadní nápravy.
Ten samý diferenciál má i hybridní Lexus LS 600h.
O pohon se stará benzínový osmiválec s objemem 4,6 litru a výkonem 380 koní (280 kW) při 6400 otáčkách a točivém momentu 493 Nm při 4100 otáčkách. Stovku zvládne LS 460 za 5,7 vteřiny, maximální rychlost je elektronicky omezená na 250 km/h.
:. Lexus LS 460 dostane od listopadu pohon obou náprav. Foto: Lexus
Kombinovaná spotřeba u verze s pohonem zadní nápravy činí dle údajů výrobce 11,1 litrů na 100 kilometrů.
LS 460 s pohonem čtyř kol bude v prodeji od listopadu tohoto roku.
Prodejní cenu zatím Lexus neoznámil. Nejlacinější Lexus LS 460 přijde na 2 199 000 korun, naopak nejdražším modelem je prodloužená verze luxusního sedanu s hybridním pohonem - LS 600 hL, která se prodává za 2 849 tisíc korun.