Článek
Tento vůz s délkou 4460 mm a rozvorem 2606 mm je opět o kousek blíž k sériovému provedení. To se plánuje pravděpodobně na příští rok, kdy by měla být představena verze kupé a o rok později pak otevřený model.
Roadster vychází zcela ze svého sourozence s pevnou střechou. Má stejný podvozek, který vede pneumatiky 265/35R20 vpředu a 305/30R20 vzadu, stejné řízení i další komponenty. Pod kapotou se tak změnilo jen málo. Před zadní nápravou je vidlicový desetiválec o objemu pět litrů, jenž by měl mít výkon více než 500 koní (368 kW). Agregát je spojen s převodovkou, které chybí klasická řadicí páka. Převody se mění pouze pádly pod volantem.
:. Lexus LF-A Roadster
Konstrukce vozu s centrálním tuhým strukturálním členem zvyšuje pevnost karoserie a snižuje vibrace.
Změny se tak dotkly především karoserie. V přední části doznal změn především spoiler, který je nyní více uhlazenější a méně dramatický. Příď pak plynule přechází k čelnímu sklu, jehož výška není nijak oslňující. Následně chybí střecha a také za sedadly ochranné oblouky. Ty nahrazují zakapotované malé tuhé vystřelovací rámy.
Koncepce vozu se vším uprostřed zůstala zachována, takže bylo třeba do mohutné zadní části zakomponovat i velké vstupy vzduchu. Nad zadními koly jsou totiž rozměrné chladiče, a to z toho důvodu, že umístění na tradiční místo dopředu by znamenalo mnohem větší hmotnost díky větší potřebě chladicí vody.
Na odtrhové hraně vozu si pak můžeme všimnout technicky velmi zajímavého výsuvného křídla. Když se totiž vysune křídlo ven, zpod kapoty vyjede navíc další kus plastu, který zakryje díru a usměrní správně proud vzduchu i na kapotě.
:. Výsuvné křídlo vozu