Článek
Elektrifikace u luxusní značky skupiny Stellantis má před premiérou plně elektrické verze supersportu MC20 zatím jen formu mild-hybridů, tedy spalovacích jednotek se startér-generátorem, který vozidlo nepohání samostatně a nelze tedy využít plně elektrický režim.
Stejně jako u sedanu ghibli se stejným pohonem to u levante znamená kombinaci turbodmychadlem přeplňovaného zážehového dvoulitru se čtyřmi válci a zmíněnou elektrickou pomocí.
Ghibli přijíždí jako hybrid, má nastartovat novou éru Maserati

Výkon činí 330 koní v 5750 otáčkách, točivý moment vrcholí mezí 2250 a 4000 otáčkami na hodnotě 450 newtonmetrů. Zrychlení z nuly na 100 km/h zabere velkému SUV 6 sekund, maximální rychlost činí 240 km/h.
Technickým standardem hybridní verze je pohon všech kol, vzduchové odpružení i sportovní zadní diferenciál.
Maserati poutá na kompaktní SUV Grecale

Dosud bylo Maserati Levante k mání se zážehovým a vznětovým šestiválcem, respektive benzinovým osmiválcem ve verzích GTS a Trofeo. Nová hybridní varianta se svým výkonem řadí mezi vznětový motor s 275 koni a základní zážehový šestiválec s 350 k.
Designově se verze Hybrid liší především modrými doplňky včetně výdechů na předních blatnících. Jinak vychází z nedávné dílčí modernizace, která přivála odlišné světlomety či nový infotainment v interiéru. České ceny nové verze zatím nejsou známé.