Článek
Pro aktuální Porsche 911 (992) je tahle úprava jakousi základní, přesto zajímavou variantou. Nejsou tu žádné extra výrazné změny, jako třeba na 911 GT2 RS, kterou přivezli na jaře do Ženevy. Tohle je poměrně decentní úprava, která je přesně to pravé koření pro už tak výborný vůz. Technici vyměnili přední spoiler, malé větrné štítky v nasávacích otvorech, usměrnili vzduch podél kol na zadním nárazníku, přidali jiný difuzor.
Samozřejmě že tu najdeme i nová zadní křidélka – jedno nad oknem a druhé na hraně standardního spoileru. Jenže druhá verze už není jen malé odtahové lízátko. To je pořádně velké křídlo z polykarbonátu, který firma nazývá Makrolon. Je to extrémně pevný a přitom transparentní materiál.
Za zmínku stojí také kola. Jde o nový design TechArt Daytona II s průměrem 20“ vepředu a o jeden palec víc vzadu. Je možné také objednat snížení světlé výšky o 30 mm nebo nový sportovní výfuk.
Samozřejmě že i pro motor je připravena úprava. Původní verze pro Carrera 4S (375 kW, 610 N.m) dostala o dalších 44 kW a 80 N.m navíc. Ale to jen v jízdních módech Sport a Sport Plus. Standardní mód pak nechává výkon na původní hodnotě.