Článek
Je to už dvanáct měsíců, co ADAC totálně rozbil tehdy nabízený a ve sto kusech již prodaný vůz Landwind, terénní automobil vycházející z Opelu Frontera. Po crash testu s totálně katastrofálním výsledkem se neprodal ani jediný kus, i když dovozce přední část vyztužil speciálním rámem. Nakonec se prodejce stáhl z trhu a začal na voze pracovat.
Nyní tedy Landwind disponuje zesílenou přední částí, která by měla pohlcovat více nárazové energie. Především se však změnil motor. Ten byl nahrazen novým o objemu 2,5 l z produkce VM Motori. Díky němu dokáže vůz splnit Euro 4.
Zajímavé je, že Landwind dokázal splnit všechny podmínky pro povolení pro provoz na pozemních komunikacích a nyní probíhá řízení pro udělení celoevropské homologace. Vozy se začnou prodávat ve Španělsku, Portugalsku a Francii v distribuční síti MG Rover, kterou vlastní jiná čínská automobilka.
Landwind nedávno představil v Číně nový velkoprostorový vůz, který by se mohl v příštím roce objevit i v Evropě [celý článek].