Článek
Speciální edice nese jméno Defender Works V8 Trophy a krom prostého a lákavého faktu, že se jedná po pěti letech znovu o nový původní Defender, navíc s osmiválcovým motorem, je inspirací slavná Camel Trophy. Tedy drsný terénní závod, který se konal v letech 1980 až 1998.
Populární sérii připomínají nejen plaketky Trophy zvenčí i uvnitř auta, ale i písková barva karoserie. Nechybí terénní rámy na přídi a zádi, naviják nebo zahrádka s přídavnými světlomety a rámem. Uvnitř překvapí sportovní skořepinová sedadla Recaro.
Výroba klasického Land Roveru Defender skončila před pěti lety
Částku 165 000 liber, tedy 5,8 milionu korun, si obhájí také pohonné ústrojí. Stejně jako u předchozí nostalgické edice Works V8, která se rovněž rychle vyprodala, pod kapotou trůní pětilitrový osmiválec o výkonu 299 kilowattů, 405 koňských sil. Spárován je s osmistupňovou samočinnou převodovku, kterou šofér ovládá skrze moderní volič z jaguarů.
Noví majitelé mají v ceně rovněž třídenní terénní expedici v okolí anglického zámku Eastnor, po kterém je pojmenován odstín laku této edice.