Článek
Luxusní SUV Range Rover Velar stojí přesně mezi nejmenším modelem Evoque a větším Sport a je také stále nejnovějším přírůstkem do portfolia Range Roveru. Ke svému futuristickému vzhledu teď od výrobce dostal i moderní pohonnou jednotku.
Britové potvrzují elektrický Range Rover, přijde však se zpožděním

Vůz bude mít nově pod kapotou zážehový čtyřválcový motor s objemem 2,0 litru a také elektromotor, díky čemuž má Velar s označením P400e výkon 297 kW a 640 Nm točivého momentu. Elektrický agregát přitom napájí lithium-iontové baterie s kapacitou 17,1 kWh, která se díky rychlonabíjení doplní na 80 procent za 30 minut. Na jejich energii auto ujede až 53 kilometrů.

Range Rover Velar Plug-in hybrid dostal v interiéru nový infotainment.
Další novinkou je v případě Velaru i nejmodernější systém infotainmentu s názvem Pivi s novou grafikou a rozlišením. V automobilce JLR si prý dali záležet, aby pro práci se systémem potřeboval řidič co nejméně času a mohl se plně soustředit na jízdu. Podle výrobce například trvá nastavení navigačního systému skutečně jen pár sekund.
Land Rover dále elektrifikuje, kompaktní modely dostaly mildhybridní dieselové motory

Auto pak dostalo v interiéru i několik menších vylepšení, ale jinak se designově nezměnilo. Co se ceny týče, tu zatím v Range Roveru pro český trh neurčili. Dozvíme se ji na přelomu letošního a příštího roku.