Článek
Novinka je nástupcem GT3 Evo a Lamborghini ji bude dodávat buď jako celý vůz, nebo coby balíček, který vylepší právě zmiňované Evo. Auto se v mnohém inspiruje v silničním Huracánu STO, nabídne pohon zadních kol, a hlavně lehkou karoserii.
Huracán není raritou, Lamborghini již prodalo 20 tisíc kusů

Auto je totiž z velké části vyrobeno z karbonu, a to včetně podlahy. Řada částí ovšem byla kvůli křehkosti vyztužena vlákny ze zylonu a inženýři také vylepšili ochranný rám kabiny a přidali i kevlar.
Za novinku musíme považovat také aerodynamický balíček, sestávající z masivního zadního křídla či nového difuzoru. Právě tyto prvky pak připomínají silniční STO, z něhož si inženýři vypůjčili také mírně upravený otvor sání motoru.
Lamborghini Huracán může být ještě drsnější, verze STO se inspiruje na okruzích

V rámci modernizace došlo také na úpravu brzd, systému ABS a kola Lamborghini standardně obulo do pneumatik Pirelli. Pod kapotou zůstal vidlicový desetiválcový motor. První vozy k zákazníkům dorazí v druhé polovině letošního roku.