Článek
Design odkazuje na současná lamborghini, celkové provedení je ale extrémní. Ostatně, podívejte se na všechny obří otvory, monumentálně velká kola nebo světlou výšku, kdy automobil působí, že sedí na silnici.
Elektromotor je umístěn v každém ze čtyř obřích kol (jejich velikost automobilka neuvedla). Technicky vzato je tak Terzo Millennio auto s pohonem všech kol, navíc s možností přenášet točivý moment podle dostupné trakce na každé kolo zvlášť, což zlepší jízdní vlastnosti. O celkovém výkonu či zrychlení se ovšem italský výrobce supersportů nezmiňuje.
Největší technickou zajímavostí je umístění baterií. Ty nejsou v podlaze vozu, jak je u elektroaut obvyklé, ale nacházejí se přímo v karbonové karoserii. To ukazuje, že jde o velmi tenké baterie s dosud v automobilovém světě nepoznanými možnostmi ohybu. Karoserie navíc disponuje možnostmi pro samoopravení, kdy v případě poškození se pomocí mikrokanálků s chemickou látkou karoserie sama zacelí. Zní to jako sci-fi, samotná automobilka k této technologii nic bližšího neřekla.
Popisovaný koncept, jehož název v překladu znamená Třetí tisíciletí, vznikl ve spolupráci se slavnou americkou MIT (Massachusetts Institute of Technology).