Článek
Automobilka s býkem ve znaku oficiálně uvedla, že její inženýři pracují na prototypu v rámci pravidel LMDh, která primárně určují regule pro americký šampionát IMSA a nově představenou třídu GTP. Tyto vozy budou moci startovat i v rámci mistrovství světa FIA WEC, tedy i na slavném Le Mans.
Lamborghini uvádí závodní Huracán GT3 Evo2. Vychází ze silniční verze STO

Podobnou cestou jako Lamborghini se nedávno vydaly i Porsche, Cadillac či Alpine. Vývoj prototypu LMDh je totiž levnější díky omezenému počtu dodavatelů šasi. Jedná se o jakýsi kompromis oproti stavbě vozu LMH, kterou zvolilo Ferrari nebo Toyota.
„Krok směrem do vyšších pater závodů sportovních vozů je pro naši společnost velkým milníkem. Dostane se nám srovnání s těmi nejlepšími v těch nejlepších závodech. Náš prototyp LMDh se stane sofistikovanou laboratoří na čtyřech kolech,“ uvedl generální ředitel Lamborghini Stephan Winkelmann.
Huracán není raritou, Lamborghini již prodalo 20 tisíc kusů

Na závodní dráze by se pak mohl vůz představit poprvé v lednu 2024, kdy se pojede slavná čtyřiadvacetihodinovka v Daytoně v USA.