Článek
Verze Super Trofeo Jota (STJ) je založena na nejostřejší silniční variantě STO. Desetiválec o zdvihovém objemu 5,2 litru má i stejný výkon 640 koňských sil v 8000 otáčkách za minutu, který je směrován na zadní kola prostřednictvím dvouspojkové sedmistupňové automatické převodovky.
Oproti STO došlo k některým hardwarovým změnám, z nichž hlavní jsou čtyři nastavitelné tlumiče odvozené ze závodních vozů. Čtyřcestné tlumiče jsou dodávány spolu s 20palcovými koly s centrální maticí a s pneumatikami Bridgestone Potenza Race na míru.
Nově přidané prvky z uhlíkových vláken v rozích předního nárazníku jsou součástí aerodynamického balíčku, který zahrnuje i jiný úhel zadního křídla. Lamborghini testovalo Huracán STJ na trati Nardo, kde zrychlil o více než sekundu v porovnání s časem na kolo verze STO.
Aby rozlučková edice i vizuálně vynikala oproti dosavadním huracánům, má speciální lakování. Modrý lak s černou střechou a kontrastními červenými a bílými akcenty doplňuje i šedá varianta s černou střechu.
Uvnitř je očíslovaná deska z uhlíkových vláken „1 z 10“, která označuje exkluzivitu STJ. Volitelně mohou majitelé přidat přizpůsobitelný štítek na straně spolujezdce.
Příbuzné Audi R8 bylo také již vyřazeno z výroby, takže dny motoru 5.2 FSI už jsou sečteny.
Cena speciality není uvedena, ale již téměř před rokem Lamborghini oznámilo, že vyprodalo zbývající produkci, takže také těchto deset vozů již našlo své majitele. Náhrada huracánu bude odhalena koncem tohoto roku, bohužel bez atmosférického desetiválce. Místo toho se očekává použití zmenšeného, pravděpodobně přeplňovaného motoru, který je součástí hybridního pohonného ústrojí.