Článek
Na výběr je pro vestu v karosářském provedení sedan jediná motorizace benzínová patnáctistovka, kterou můžete spárovat buď s manuální pětistupňovou převodovkou, nebo s rovněž pětistupňovým automatem.
Motor nabízí 106 koní (78 kW) při 5800 otáčkách, točivý moment vrcholí na skromné hodnotě 148 Nm při 4200 otáčkách.
Motor splňuje emisní normu Euro 6; samotná ruská vesta plní jenom normu Euro 3 platnou v Ruské federaci. Spotřeba se v kombinovaném režimu dle výrobce pohybuje na šesti litrech benzínu.
Obě verze rozjedete až na 178 km/h, automat je ve sprintu 0–100 km/h o rovnou sekundu pomalejší než přímo řazená převodovka – 11,8 vs.12,8 sekundy.
Rozměry podobné Dacii Logan
Vesta není těžká, váží kolem 1250 kilogramů. Se svými rozměry je o trochu větší než král levných sedanů, Dacia Logan. Vesta měří na délku 441 mm, je široká 1765 mm a vysoká 1497 mm. Rozvor náprav činí 2635 mm, což je o pouhý milimetr méně než u loganu.
Na Slovensku přijde tento model na 9900 eur, prodávat se bude od února příštího roku. Ceník pro Českou republiku zatím zveřejněn nebyl a není ani jasné, zda se k nám bude vesta dovážet.
Dacia Logan stojí v ČR 170 tisíc korun a pro vestu by dost možná šlo o neporazitelného soupeře.