Článek
Tento třídveřový crossover není v ničem extra zajímavý. Všechny dveře má klasicky otevíratelné, motor je známý diesel a interiér by se mohl zanedlouho klidně vyrábět. Plátěná shrnovací střecha také není nic inovativního, tak co je na vozidle tak netradiční?
Především je to design. Jeho 4171 mm dlouhá, 1890 mm široká a 1559 mm vysoká karoserie má totiž tvary, které očekáváme u modelů autíček pro pětileté děti. Všude samá oblina (vzpomeňme na designéra Václava Krále, který nazýval tyto tvary automobilovým barokem), vystouplé blatníky, extrémně široké sloupky... V sériové výrobě by s takovými tvary patrně neuspěl.
Pod přední kapotou pracuje třílitrový vidlicový šestiválec, který však spaluje naftu. Jeho výkon 173 kW je přenášen přes šestistupňovou automatickou převodovku na všechna kola.
V interiéru je zajímavé uspořádání sedadel - zadní jsou i přes značné rozměry vozu pouze nouzová. Výbava vozu zahrnuje i navigaci, adaptivní tempomat nebo bezdrátový internet.