Článek
V Itálii žije podnikatel a závodník Eugenio Amos, který tohle auto miluje. Rozhodl se proto založit firmu Automobili Amos, která legendu oživí. V Baselu představil svou vizi reinkarnového vozu, který dostane název Delta Futurista.

Auto je proti originálu i širší

Změna je v tom, že tahle Delta má po stranách jen dvoje dveře
Pokud se někomu zdá takový koncept povědomý, ale nedokáže si přesně vzpomenout, kde o něm slyšel, tak připomeneme ohromný úspěch firmy Singer, která dělá klasická Porsche 911 v moderním hávu. Tahle německá firma má na roky dopředu vyprodáno a místo plánů na nová auta musí plánovat stavbu nové výrobní haly.
Delta Futurista je také z uhlíkových kompozitů, takže hmotnost auta je jen 1200 kg. Auto samozřejmě není jen do detailu převzatým starým vozem. Je širší, má jen tři dveře a design je přece jen přizpůsoben moderní době. Také interiér jde v tomto duchu. Jsou tu sportovní sedadla Recaro a moderní volant s tlačítky, přístrojovka je pak inspirovaná závodní Deltou S4 Stradale.

Pohled do klasického interiéru

Lancii Deltu milovaly milióny lidí. Tohle auto je splněným snem alespoň pro dvacet z nich.
Pod kapotou se objevuje původní dvoulitrový benzínový čtyřválec, ale se sadou výrazných úprav. S nimi disponuje výkonem 221 kW (330 koní), k němu je pak připevněna sportovní převodovka a závodní diferenciál.
Podnikatel chce postavit pouhých 20 kusů tohoto vozu. Tomu také bude odpovídat cena 330 000 euro, tedy asi 8,5 miliónu korun.