Článek
Původně se měla na výrobě podílet firma Dallara, která spolupracovala i na přípravě vozu. Jenže zájemců bylo tolik, že Dallara nemohla zaručit zvětšení objemu výroby natolik, aby mohla uspokojit všechny. Původně se totiž mělo jednat pouze o stokusovou sérii, ale byl by hřích jich nevyrobit víc, když už dnes je 600 objednávek!
Dále čtěte |
KTM X-Bow: když motorkáři dělají auta |
Proto se KTM dohodlo s firmou, která má s výrobou vozidel celkem rozsáhlé zkušenosti - Magna Steyr. Má na výrobu zázemí, dodavatele, prostory i lidi - všeho přehršel, když jí byla odejmuta výroba modelu Chrysler Voyager [celá zpráva].
Ovšem ještě zajímavěji vypadá první odhad ceny vozu - za tento ultralehký a ultradravý kousek se závodním podvozkem (formulové závěsy, stavitelné pružení pushrod), třísetkoňovým přeplňovaným motorem z koncernu VW zaplatí zákazník asi 55 000 dolarů, což je v přepočtu asi 1 155 000 Kč. A to je cena, za kterou dostanete i mnohem slabší a konstrukčně zastaralý Caterham.
Pro zájemce o větší fotografie použitelné jako pozadí na plochu monitoru přidáváme dva snímky o rozlišení 1024 x 768 px. Pokud na obrázek poklikáte a rozbalíte do původní velikosti, již není problém prostřednictvím rozbalovacího menu v pravém tlačítku myši obrázek stáhnout do počítače. Upozorňujeme, že další dva velké obrázky je možné najít v i původním představení modelu.