Článek
Panoz znají jak skalní fanoušci silničních sporťáků, tak i fanoušci motosportu, kteří tak kovaní být nemusí, protože Panoz je v tomto sportu opravdu pojmem. Jenže tahle malá firmička nemá v silničních vozech až tak velké úspěchy. Vždyť i velkovýrobci chrlí na silnice takové skvosty, jako jsou Dodge Demon, Ford Mustang GT350 nebo Chevrolet Corvette ZR1.

Avezzano GT coupe
A tak musí značka zaujmout něčím jiným. Lakem, který se sám opraví. Když je horko, tak se lak, který vyvinula firma Feynlab, sám zacelí. Jde o polymer s pamětí, kterému stačí ostré slunce nebo třeba vysoušeč vlasů a drobné šrámy nebo oděrky z myčky se samy zarovnají.
Ovšem cena není lidová. Lak stojí 159 000 dolarů, což je více než tři a půl miliónu korun. To je částka, za kterou se dá koupit nové sportovní auto. Přesto Panoz věří, že o jeho sporťáky Avezzano GT coupe a Esperante Roadster, které pohání vidlicový osmiválec o objemu 6,2 litru, bude díky tomu větší zájem.