Článek
Když v roce 1898 na Štědrý večer Louis Renault vyjel kopec Montmartre, aby demonstroval první automobil s převodovkou s přímým záběrem a sesbíral prvních dvanáct objednávek na vůz Voituretta typu A, k logu automobilky s kosočtvercem bylo ještě daleko.

Na přelomu tisíciletí si Louis Renault vystačil se stylizací písmene R.
Všechny první automobily typu A neměly na sobě žádné označení značky, jméno „Renault-Frères“ uvedené na schůdcích a iniciály „LR“ (Louis Renault) vyryté na náboji kol se tak brzy staly označením produktů továrny ve francouzském Billancourtu.

Po první světové válce nosila značka logo tanku.
Přes stylizované R a siluetu prvoválečného tanku FT17 se v roce 1923 logem stává kulatá mřížka, v jejímž středu je uvedeno jméno Renault. Kulaté logo o dva roky později přibírá úhly, aby se lépe přizpůsobilo liniím kapoty ve tvaru prostorového úhlu vymezeného dvěma polorovinami se středovou hranou.

Nápis Renault se objevil nejprve na kulatém logu.
Od roku 1924 se kosočtverec objevuje na přední části sedanu 40 CV typu NM. Tento symbol je definitivně přijat právě v roce 1925.
Zpočátku je kosočtverec symbolem sportovních a luxusních vozů, které v roce 1929 dostávají příponu „Stella“ a v horní části kapoty mají umístěné druhé logo: padající pěticípou hvězdu.

Ve dvacátých letech se v logu objevuje několik variací kosočtverce s horizontálními linkami.
Navzdory chybějícímu jednotnému symbolu u všech produktů se identita značky stabilizuje a ve 30. letech 20. století sjednocuje. Po druhé světové válce došlo ke znárodnění podniku.
V roce 1946 se kosočtverec poprvé na oficiálních dokumentech objevuje v barvě, žluté na černém pozadí s nápisem „Régie Nationale“ (Státní správa). Žlutá barva se poprvé stává symbolickou barvou podniku, což platí dodneška.
V padesátých letech byly módní specifické znaky pro jednotlivé modely, typický kosočtverec tak mnohdy ustoupil mapě Francie nebo delfínům. Od let šedesátých však kosočtverec již svou pozici neopustil.

V sedmdesátých letech získalo logo zcela novou podobu.
Logo se postupně modifikovalo, největších změn doznalo v roce 1972, o dvacet let později získalo jakousi 3D podobu. V roce 2004 byl znak s kosočtvercem umístěn do žlutého čtverce, aby se zvýraznil jeho reliéf.
Od roku 2015 pak značka používá současný design a na maskách dnešních Renaultů logo jen roste.

Rok 1992 přivál novou 3D variantu.

Současné logo Renaultu je pro elektromobily zabarveno do modra.