Článek
Přestupy různých vrcholových manažerů v rámci firem či koncernů nejsou ničím neobvyklým, ovšem i tak se občas najde nějaký, který oko zaujme. Jedním z takových je nadcházející změna pracoviště Stefana Ellrotta, šéfa technického vývoje automobilky Bugatti.
Přechází totiž na úplně opačný konec spektra silničních automobilů – bude technickým ředitelem divize kompaktních aut značky Volkswagen, a to od února.
U koncernu Volkswagen pracuje od roku 1996, u Bugatti od roku 2016 a od roku 2017 na pozici šéfa technického vývoje. Pracoval tedy na modelech Divo, Centodieci, Chiron Pur Sport a Chiron Super Sport 300+.
„Za poslední čtyři roky jsme s mým týmem posouvali hranice toho, co je technicky možné. Z pohledu vývojového inženýra skýtá každý hypersport Bugatti jiné výzvy,” komentoval svůj konec u jedné z nejslavnějších automobilek světa.
„Bugatti znamená technologické superlativy, takže je pro inženýra opravdu speciální značkou,” dodal s tím, že i když přechází k Volkswagenu, vždy zůstane fanouškem Bugatti.