Článek
Těžko říct. Mnoho lidí říká, že sériová nová Impreza je pěkně ošklivá, jiní argumentují tím, že její jízdní vyváženost je nyní mnohem lepší. Jenže všichni čekali právě na sportovní WRX STi, která je tím, co ke značce táhne tolik lidí.
První fotografie ukazují, že tahle úprava není tak divoká, jak by si mnoho z nás představovalo. Především přední nárazník s velmi nudnými vstupy vzduchu je zklamáním. Kam se poděly ty divoké tvary současného "es-té-íčka"? Kde je ta dravost? Plynulé navázání nárazníku na velké blatníky je sice designérsky v pořádku, ale popravdě řečeno, za tímhle autem se nikdo neohlédne.
A technika? Tak o té se zatím mlčí a výrobce si jí nechává jako eso v rukávu až na tokijský autosalon. Takže shrneme to, co všichni ví - dvoulitrový motor s protilehlými válci s výkonem pravděpodobně 224 kW. Symetrický pohon všech kol bude spolupracovat se soutěžním několikastupňovým mezinápravovým diferenciálem (DCCD), stabilizačním systémem VDC a známým nastavitelným Subaru Inteligent Driver (SI-Drive).