Hlavní obsah

Konec čekacích dob v autoservisu, proces urychlí terminál

Novinky, fra

Také máte zkušenost z autoservisu, kde si musíte brát dovolenou, abyste mohli své auto nechat opravit? Tak u Audi to půjde jednodušeji. Prostě si objednáte servis telefonicky a pak přijedete k servisu a klíčky hodíte do schránky.

Foto: Audi

Audi service station

Článek

Tohle je současnost zatím jediného autoservisu Audi v Mnichově, ale postupně by se měl rozšířit i do dalších více než 30 míst v Německu. Tedy pokud se novinka osvědčí.

Celý systém je založený na elektronickém terminálu, který dokáže většinu věcí zjednodušit. Pokud je auto rozbité, zavolá majitel do servisu, ohlásí problém a automobil zaveze na parkoviště, kdykoli má čas. Třeba o půlnoci. Vezme klíčky a v terminálu se registruje podle svého ID. Potvrdí zaparkování vozu na parkovišti a hodí klíčky do terminálu. Když je vůz hotov, SMS zpráva nebo email mu ohlásí, že je možné si auto vyzvednout a informuje ho o bezpečnostním kódu, pod kterým mu stroj vydá klíčky. Stačí opět kdykoli přijet, zaplatit (pokud platba neproběhla předem) a zadat kód.

Samozřejmě se nabízí i mnoho dalších možností využití. Například půjčení vozu, třeba i náhradního. V případě náhradního vozu ze stroje vypadnou klíčky rezervovaného auta, pokud ale vůz není rezervován, lze si vybrat z nabídky právě dostupných aut.

Samozřejmě i tento systém má své omezení. Když bude auto nabourané, je třeba stále volat technika, aby odborně zhlédl celý rozsah poškození a posoudil stav, náročnost a cenu oprav. Ale servisní prohlídky se tímto způsobem mohou vyřešit neskutečně rychle.

Související témata:

Výběr článků

Načítám