Článek
Koncern General Motors představil novou marketingovou strategii s názvem „Everybody In”, tedy „Všichni se účastní”. Chce tak podpořit svou poněkud utopickou snahu o svět s nulovým počtem nehod a nulovými emisemi, a také chce být firmou přístupnou všem bez rozdílu.
Cadillac Lyriq chce přepsat americký luxus, ale ne hned
„V dějinách jsou momenty, kdy se všechno změní. Věříme, že takový bod přichází v podobě masového nástupu elektrických vozidel,” uvádí Deborah Wahlová, šéfka marketingu u GM. „Máme řešení, schopnosti, technologie a velikost k tomu, abychom všechny zákazníky posadili do elektrických aut. Nová identita značky a strategie to reflektuje,” dodala v tiskové zprávě.
Mezi klíčové prvky nové strategie patří, že koncern chce nadchnout novou generaci spotřebitelů, a také zdůrazňování výhod platformy Ultium se stejnojmennou baterií, na níž mají elektromobily koncernu GM stát.
Součástí nové strategie je i zcela nové logo, které trochu připomíná některé ikony ze smartphonů a místo verzálek používá pro písmena GM minusky. Zajímavější však je, že je to první skutečně nové logo od roku 1964, kdy se objevila první verze podtržených písmen GM na modrém podkladu - ta se až do nynějška měnila jen v detailech.