Článek
Verze Convertible není ničím jiným než kabrioletem odvozeným z cestovního kupé LC. Zachovává si čtyřmístné uspořádání, i když zadní místa tu jsou spíše pro tašku. Plátěnou střechu sundá za 15 sekund do 50 km/h.
Lexus vyzdvihuje, že velký důraz byl kladen tradičně na akustiku a také na proudění vzduchu. Jinak se ale zásadně od kupé neliší, včetně palubní desky. Ovládání střechy najdete na středové opěrce.
Lexus nakonec povolil. Po odmítání elektromobilů jeden brzy představí

Podrobná technická data si Japonci nechávají zatím pro sebe, ale víme, že pod kapotou bude mít Convertible pětilitrový atmosféricky plněný osmiválec s výkonem 351 kilowattů v úžasných 7100 otáčkách za minutu.
Osmiválcový klenot je potvrzen, zatímco hybridní provedení nikoli. Elektrifikovaná verze tak možná zůstane vyhrazena pro kupé.
Novinka se začne prodávat v příštím roce, ovšem o cenách a přesném horizontu příchodu na evropský trh se zatím luxusní odnož Toyoty nezmiňuje.