Článek
Regeru, jednu z mála utajených ženevských premiér využívající technický základ z dřívějšího medelu Agera, pohání čtveřice motorů. Tím hlavním je spalovací - pětilitrový, dvakrát přeplňovaný osmiválec, který váží 189 kilogramů. Motor - pokud je v nádrži vysokooktanový benzín - nabídne největší výkon 809 kW (1100 k) při 7800 otáčkách, osmiválec můžete vytočit do 8250 otáček.
Točivý moment vrcholí na 1280 newtonmetrech (při 4100 otáčkách), mezi 2700 až 6170 otáčkami ale máte k dispozici „kulatých” a velmi působivých 1000 Nm.
Trojice elektromotorů má výkon 515 kW (700 k). Dva elektromotory jsou instalované u obou zadních kol, třetí je spojen klikovou hřídelí přímo s osmiválcem (energii elektromotorům dodávají baterie s kapacitou 9,27 kWh). Výrobce uvádí, že dle metodiky EU zvládne regera ujet 50 kilometrů čistě v elektrickém režimu. Spotřebu benzínu se zatím nikde nedozvíte, víme však, že palivová nádrž pojme 82 litrů.
Karbon-keramické brzdy, stovka za 2,8 sekundy
Brzdy jsou karbon-keramické, průměr předního kotouče činí 397 mm, zadního 380 mm. Automobil je obut do pneumatik Michelin Supersport, vpředu s rozměrem 275/35, vzadu pak 345/30. Dvoumístná a dvoudveřová regera má odnímatelnou střechu a váží 1628 kilogramů (suchá hmotnost - 1420 kg). Veškerý výkon, který dosahuje 1,11 MW neboli 1500 koní, se přenáší na zadní kola.
Na závěr přinášíme výkonnostní parametry, které berou dech, zrychlení 0 na 100 km/h za 2,8 sekundy, 0-400 km/h za méně než 20 sekund. Pružné zrychlení ze 150 na 250 km/h - 3,2 s. Nejvyšší rychlost automobilka neuvedla, jisté však je, že začínat bude číslicí čtyři.
Koenigsegg plánuje vyrobit 80 kusů, cena za jednu ručně vyráběnou regeru dosahuje cca 47 miliónů korun. Auto je dlouhé 4,56 metru, široké 2,05 m a vysoké pouhý jeden metr a deset centimetrů.