Článek
Autorem je totiž londýnská firma Charge Automotive, která si nechala od Fordu schválit karoserii, licencovat a do ní strká vlastní techniku. A vpravdě zajímavou techniku. Jde totiž o elektropohon, který může pohánět zadní, nebo všechna kola. Maximální výkon soustavy je 300 kW a točivý moment úžasných 1200 N.m. S tímhle potenciálem je jasné, že zrychlení na stovku zvládne za úžasnou hodnotu. Zde je to 3,09 sekundy.
Ovšem druhou stránkou věci je dojezd. Ten je podle výrobce 200 km, a to i přestože kapacita akumulátorů je 64 kWh. Velký výkon samozřejmě něco sežere.
Automobil je uvnitř neuvěřitelně moderní. Dotykové obrazovky nejsou jen na pouštění hudby, ale dokonce se přes jednu z nich i řadí převod. Tedy samozřejmě něco jako na automatické převodovce, tedy P-R-N-D.
Zajímavá je i cena. Výrobce chce prodat 499 kusů, jejichž cena začíná na šesti milionech korun.