Článek
Automobilka Kia se v posledních letech z ušlápnutých aut posunula do mnohem odvážnějších sfér. Co se ale ani na jednom z aut nezměnilo, je znak.
Kia představila novou Optimu, zatím pro domácí trh
Firma používá stejné logo už od roku 1994, kdy se slavily padesáté narozeniny automobilky a s mírnými změnami se dožilo až současné doby. Tomu je ale pravděpodobně konec.
#Kia Motors has filed for a trademark of a new logo in South Korea. pic.twitter.com/sJOZNLqJRo
— AutoTalk.in (@AutoTalkBlog) December 15, 2019
Kia si nové logo nechala už patentovat a to, jak by mohlo vypadat, šlo poměrně snadno vyčíst i z konceptů, jenž automobilka postupně ukazovala světu. A i když se Kia snažila své fanoušky trochu zmást, bylo patrné, že nápis dostal jiný, moderněji vyhlížející styl. Nebylo ovšem jasné, zda písmena zmizí z oválného hraničení.
Dostane Kia Stinger nástupce? Uspět v tomto segmentu chce čas, říká bývalý designér Audi
Jasněji v celé kauze udělaly až snímky, které už pár dní kolují po sociálních sítích a jihokorejských automobilových fórech. Je na nich zachyceno logo přímo na kapotě a volantu produkční Kii. Zdá se tedy velmi pravděpodobné, že automobilka brzy nový znak oficiálně představí. Zatím tak ale neučinila.
New Kia logo design leaked https://t.co/KfYglG5iKQ pic.twitter.com/ck5SCtlhSm
— Speed2torque ___ the auto news site (@Speed2torque_) December 17, 2019