Článek
Parametry chystaného motoru berou dech: čtyři litry objemu, šest válců, písty umístěné proti sobě a chlazení nikoliv vodou, nýbrž hezky postaru vzduchem. Motor bude točit přes 9000 otáček. Pokud vás tento nápad kalifornské firmy nedonutil jásat, patrně jste na tento článek klikli omylem.
Výkon atmosféricky plněného, vzadu umístěného motoru bude dosahovat rovných 500 koní (368 kW), což je stejně jako v současném Porsche 911 GT3. Šestiválec bude mít čtyři ventily na válec. Válce a písty využívají titanu a výjimkou není ani využití hořčíku a uhlíkových vláken.
Výfukový systém je z titanu a Inconelu. Inconel je nerezová slitina niklu, chromu, železa a dalších prvků, která si díky trvalé pevnosti a tvarové stálosti i za vysokých teplot našla uplatnění v kosmonautice, letectví a samozřejmě také v motorsportu.
Na vývoji motoru se podílel Hans Mezger (1929), expert přes motory, který byl zodpovědný za vývoj šestiválce v původní 911. Cena, kterou si kalifornské firmy budou účtovat, zveřejněna nebyla, dost pravděpodobně bude astronomická, v řádech miliónů korun.