Článek
Autor videa, youtubový účet CarSpyVideo, změřil kolo a zjistil, že pilot objel slavnou severní smyčku za pozoruhodných 7 minut a 18,77 sekundy.
Ocon přitom testoval během otevřených jízd určených pro výrobce, což znamená, že v té době nebyl na trati sám. Navíc se jednalo o ojedinělý pokus. Případný pokus o rekord by tedy jistě výsledný čas, který je v kategorii supersportů, ještě snížil.
Dosud nepojmenovaná vrcholná silniční verze Alpine A110 má přední masku podobnou již existující verzi R, ale přidává do rohů aerodynamické prvky. Kapota má velké otvory v blízkosti čelního skla.
Odpružení se zdá být nižší než u stávajících variant. Testovací auto jezdí na černých kolech s paprsky ve tvaru Y a modrými třmeny za nimi.
Zadní část je vybavena panelem s centrální ploutví nad zadním oknem. Křídlo je větší než u A110 R, včetně větších koncovek. Zdá se naopak, že difuzor a výfuk pocházejí ze stávající verze R.
O pohonném ústrojí pro A110 nevíme nic. Dosavadní vrchol R je vybaven přeplňovaným 1,8litrovým čtyřválcem, který produkuje 300 koňských sil.
Datum premiéry je stále záhadou, ale přiložené video naznačuje, že premiéra by mohla doprovázet i ostré kolo od Ocona, který jezdí za tovární tým Alpine v F1.
Alpine A110 v edici Enstone je oslavou motorsportu v obou rivalských zemích

Alpine představuje A110 R. Radikální verze je lehká a bez kompromisů
