Článek
Edice je k dispozici ve dvou karosářských verzích – jako hatchback nebo fastback – a se dvěma barvami karoserie – perleťovou černou Phantom a novou perleťovou bílou Serenity.
Kovaná 19palcová kola z lehké slitiny jsou výjimečně lakována matnou, tmavě bronzovou. Exteriér se dále od „běžné” i30 N liší černými logy, speciálními fóliemi na bocích, přídi a zádi a dvěma specifickými logy v matné, tmavě bronzové barvě na blatnících.
Test Hyundai i30 N Project C: To nejostřejší z Nošovic
Loga speciální edice také zobrazují souřadnice GPS domova modelů N, testovacího centra Hyundai na Nürburgringu v Německu. Interiér každého vozu je opatřen jedinečným štítkem s pořadovým číslem v rámci limitované edice.
Místo kůží jsou volant, řadicí páka, loketní opěrky a madlo ruční brzdy obšity Alcantarou s červeným prošíváním. Veškeré ozdobné prvky uvnitř vozu jsou červené.
To platí i pro bezpečnostní pásy na sedadlech vpředu i vzadu, tlačítka N na volantu a ozdobné plochy a prošívání na lehkých sedadlech N s novým desénem. Vozy mají také exkluzivní koberečky.
Test Hyundai i30 N Fastback s dvouspojkovou převodovkou: Pořád skvělý chuligán
Novinku lze objednávat jak s mechanickou převodovkou, tak s osmistupňovou dvouspojkovou převodovkou N DCT. Verze Drive-N je standardně vybavena paketem Performance, dvoulitrový přeplňovaný čtyřválec tak dosahuje nejvyššího výkonu 280 koňských sil.
Limitovaná výroba počítá s 800 vozy, 620 vozů vyhrazených pro evropský trh je již k dispozici a 25 z nich zamíří na český trh. Ceny zveřejní české zastoupení v následujících dnech.