Článek
Proti výchozímu hatchbacku se z hledisek designu liší kombi jen málo - přední část je totožná, jiný je prolis pátých dveří, zadní odrazky a výdechy. Trochu jiný je i tvar světel, byť základní linie jsou totožné. Proti hatchbacku nabízí kombi 600 litrů v zavazadlovém prostoru, což je na dostřel rekordmanovi nižší třídy Octavii Combi, která nabízí jen o 10 l více. Základní hatchbacková Kia Ceed (nově už bez apostrofu) má kufr velký 395 litrů.
Nabídka motorizací pro obě karosářské verze zahrnuje přeplňovaný litrový tříválec o výkonu 88 kW (120 k). Novým agregátem je pak čtrnáctistovka T-GDI naladěná na 103 kW (140 k). Z nabídky nevypadla atmosféricky plněná čtrnáctistovka (74 kW/100 k), zájemci o dieselové motory budou mít na výběr dvě šestnáctistovky – 85 kW (115 k) a 100 kW (136 k).
V prodeji od května
Vůbec poprvé se pro model od značky Kia bude nabízet autonomní řízení Level 2 – adaptivní tempomat a udržování v jízdních pruzích, což evropská konkurence v této třídě rovněž nabízí.
Na výběr bude 12 barev karoserie. Nejmenší kola budou mít průměr 15 palců, největší dostupná 17 palců. Kia zatím neprozradila, zda vznikne i sportovní derivát à la Hyundai i30 N. Prodej bude zahájen v květnu.
Sourozenec Hyundaie i30, se kterým sdílí techniku, stojí v aktuální generaci v Česku bez dvacetikoruny 300 tisíc korun, kombi o 45 tisíc více. V nabídce je i praktičtější verze kombi. Standardem bude sedmiletá záruka.