Článek
Chiron založený na verzi Super Sport nese jméno „Hommage T50S“. Připomíná Type 50S, závodní vůz z roku 1931. Toho roku Bugatti oficiálně debutovalo v závodě Le Mans na ikonickém okruhu Circuit de la Sarthe, doma ve Francii. O šest let později, v roce 1937, Bugatti triumfovalo v Le Mans s vozem Type 57G.
Tento Chiron Super Sport napodobuje svého předchůdce se stejným mřížkovým vzorem pro mřížku chladiče s namalovaným číslem „5“. Závodní číslo se opakuje na dveřích, kde je ručně malované bílou barvou pro kontrastní efekt. Nechybí grafika Le Mans 1931 před zadními koly, zatímco spodní strana aktivního zadního spoileru má i siluetu okruhu.
Dokonce i kryt motoru oslavuje první účast na Le Mans. Uvnitř má stejný vzhled odkládací plocha a strany středové konzoly. Výplně dveří jsou zdobené ručně aplikovanou výšivkou závodního vozu z roku 1931. Jedinečné detaily završují sedadla s opěrkami hlavy s ručně šitým nápisem „Le Mans 1931“.
Vůz byl vyroben s volitelnou prosklenou střechou Sky View, která má dvojici pevných panelů s laminovanou strukturou a čtyřmi mezivrstvami, aby kabina zůstala tichá a chladná.
Specialita jinak přebírá prvky ze „standardního“ Chironu Super Sport se specifickými koncovkami výfuku, bočním profilem ve tvaru písmene C, zkosenou zadní částí se světelnou lištou o šířce nárazníku, výraznými pásy a motorovým prostorem převážně krytým kvůli aerodynamice. Motor W16 se čtyřmi turbodmychadly má 1578 koňských sil, vůz má limitovanou maximální rychlost 440 km/h.
Bugatti samozřejmě neuvádí, komu toto auto patří ani jaká byla jeho cena. Jisté je, že se jedná o jeden z posledních chironů. Nástupce již chystá nový majitel, chorvatský Rimac.