Článek
Zákazník, kterého Ferrari nechtělo jmenovat, ale má pocházet z Evropy, si vysnil vůz se vzpínajícím se koníkem ve znaku. Chtěl moderně vyhlížející Ferrari, ale zároveň ho fascinovala i klasická italská superauta z minulého století.
Ferrari posílilo svůj nejlevnější model, představuje Portofino M
Ferrari svému zákazníkovi, který zaplatil za individuální vůz nespecifikovanou, ale jistě astronomickou částku, postavilo model na základech skvělého supersportu 812 Superfast. Z karoserie toho ale příliš nezbylo, většina jejich částí vyrobilo Ferrari na zakázku z uhlíkových vláken a hliníku. Výsledek je pak doslova strhující.
Už na první pohled je patrné, že vůz s názvem Omologata vzdává hold odkazu klasických modelů Ferrari. Nejvíce zaujme třeba nízká přední maska, která jako by připomínala předek modelu 250 GTO. Překrásné jsou i takzvané žaluzie přes zadní sklo a také jednoduché kulaté zadní světlomety.
Supersport MC20 startuje novou éru Maserati. Má přes 600 koní a může být elektrický
Celý vůz Ferrari obléklo do třívrstvé barvy Rosso Magma, která působí neuvěřitelně. Podobně úchvatný je i interiér. Ten je vytvořen v kombinaci modré a černé barvy a také lesklé jakoby popraskané patiny.
Co se pohonu týče, pod kapotou by měl být stejný dvanáctiválcový motor, jako u klasické 812 Superfast, ale Ferrari to nijak blíže nespecifikovalo. Pokud by to bylo pravdou, Omologata má pod kapotou 800 koní, z 0 na 100 km/h zrychlí za 2,9 sekundy a maximálně jede až 340 km/h.