Hlavní obsah

Jak se vyrábí Ferrari SF90 Stradale

Ferrari zveřejnilo video u výroby své novinky. Záběry vypráví příběh elektrifikované SF90. Závod v italském Maranellu je tradičním rodištěm vozů se vzpřímeným koněm ve znaku, pravidelně prochází modernizací, takže starou továrnu nečekejte.

Ferrari ukazuje, jak se krok po kroku vyrábí PHEV model SF90 StradaleVideo: Ferrari

Článek

Říká se, že model SF90 Stradale má být možná tím nejdůležitějším, doslova přelomovým Ferrari, uvedeným na trh za posledních deset, možná i patnáct let. Nejde totiž jen o vůbec první plug- in hybrid od automobilky s koníkem na kapotě. Podle dostupných zpráv se totiž po všech autech, která mají být vyrobena, zaprášilo během několika dní, takový byl o ně zájem.

Nadšenec vytáhl vzácné ferrari bez čelního okna do hor, fascinuje svými smyky

AutoMoto

Ferrari teď údajně připravuje první produkční kusy, aby mohlo nedočkavé zákazníky uspokojit, ale pro ty, kteří už se nemohou dočkat nebo zkrátka SF90 Stradale chtějí jen vidět, doporučujeme zhlédnout přiložené video.

Desetiminutový snímek totiž mapuje detaily výroby elektrifikovaného SF90, ale nebojte. Spíše než o pro leckoho nezáživné technické detaily se jedná o krátkou prohlídku legendární továrny v Maranellu, kde se už nějaký ten čas rodí možná ta nejlepší sportovní auta na světě.

Foto: Ferrari

Motor samozřejmě spočívá před zadní nápravou.

Samotný vůz, první PHEV model od Ferrari, využívá ke svému pohonu hned 4 motory. Základem je pochopitelně velká, osmiválcová hnací jednotka se zdvihovým objemem 4,0 litru a k ní jsou přidané tři elektrické agregáty. U každého předního kola jeden a třetí uložený vedle převodovky.

Supersport má díky tomu výkon neuvěřitelných 999 koňských sil a jeho točivý moment dosahuje 800 Nm. Další čísla? Z 0 na 100 km/h akceleruje SP90 pod 2,5 sekundy a jede maximální rychlostí 340 km/h.

Foto: Ferrari

I pohled zezadu je naprosto famózní.

Související témata:

Související články

Výběr článků

Načítám