Článek
Chevrolet vzal starý model Nova z roku 1967 a kompletně ho přestavěl. Tedy přestavěli ho lidé z divize Performance, tedy odborníci na speciality, jako jsou závodní auta, malosériové unikáty a originální díly na cokoli, co kdy na sobě neslo znak Chevrolet.
Auto v černém laku se stříbrnou maskou vypadá opravdu ohromně. Skrývá v sobě třeba vzduchový podvozek či čtyři kotoučové brzdy. Ty jsou za efektními sedmnáctipalcovými koly s bronzovou patinou.
To hlavní je ovšem pod kapotou. Je to řadový dvoulitrový čtyřválec Ecotec. Ten díky přeplňování má výkon 202 kW. Zdá se vám to málo. Ale jistě, mohl by tu být nějaký pořádný osmiválec HEMI, ale proč? Původně v nejsilnějším vozu Nova SS byl V8 5,3 l s výkonem 205 kW. Takže technici chtěli novým agregátem ukázat, odkud dnes vítr vane a jak se posunula technika.
Samozřejmě že s novým motorem byly změněny i další díly. Za oběť padla například automatická čtyřstupňová převodovka a nahradila ji šestistupňová manuální. Auto tak zrychlí na stovku za 6,2 sekundy.