Článek
Kamerové vozy nejsou ničím zvláštním. Mají matně černý lak, aby se v záběrech neodrážely a nesou na sobě velké množství drahé techniky. Pro tuto službu si filmaři často volí velká SUV.
Ovšem pokud natáčíte tak agilní vůz, jakým je Nissan GT-R Nismo na okruhu, macaté SUV by se pořádně zapotilo, aby jízdní záběry vypadaly alespoň trošku akčně.
Vznikají potom videa, kde vůz střídavě zpomaluje a dohání jedoucí auto obsypané kamerami. To nebude případ chystaného spotu Nissanu.
K natáčení totiž automobilka vybavila další model GT-R, který má se zmíněnými běžnými vozy pro tuto službu společnou tak leda onu matně černou. Vůz je vybaven speciální konstrukcí upevněnou k pevným bodům samonosné karoserie a podvozku GT-R.
Nissan chystá tři nová SUV, vyzve elektrický Mustang i novou Škodu
Dvě ramena umožňují stabilizované záběry kamer z několika směrů. Výhodou je krom vrozené stability GT-R s pohonem všech kol i čtveřice míst uvnitř.
Interiér tak pojme řidiče, operátora ramena, asistenta zaostření i režiséra při jednom. Sice na těsno, ale pojme.