Článek
Model XF v Evropě pokračuje ve dvou karosářských verzích, jako sedan a kombi. Vizuálně se zvenčí v rámci faceliftu dočkalo nových LED světlometů a zadních svítilen, výraznější je také například maska chladiče.
Interiér se podobně jako u zmodernizovaného SUV F-Pace kompletně proměnil, včetně celkové architektury. Dominantou je 11,4palcová zakřivená obrazovka nového infotainmentu Pivi. Před řidičem je taky nový 12,3palcový digitální přístrojový štít.

Jaguar XF po faceliftu

Jaguar XF před faceliftem
Jaguar rovněž významně zúžil nabídku, aby zjednodušil výběr zákazníkům. Konkrétně ze 64 na 28 variant. To se projevilo i na motorové nabídce, ze které alespoň prozatím zmizel šestiválec.
Zdali zmodernizovaná verze alespoň se zpožděním dostane řadový mildhybridní agregát, který postupně v modelech Jaguar Land Roveru nahrazuje starší vidlicovou jednotku, není jisté.
Jaguar F-Pace má po faceliftu, uvnitř je jako nový model

Nabídka motorů se skládá výhradně z modulárních dvoulitrových čtyřválců řady Ingenium a osmistupňové samočinné převodovky. Jediný diesel je vybaven 48V mild-hybridní technologií, nabídne 150 kW, 204 koní. Pohon všech kol je k dispozici za příplatek.
Zážehová jednotka poskytuje 184 kW, 250 koní, ve spojení s pohonem zadních kol. Výhradně s pohonem všech kol je k mání silnější verze s výkonem 221 kW, 300 koní.
Datum příchodu na trh ani nový ceník české zastoupení zatím neoznámilo.