Hlavní obsah

Jaguar XF má po faceliftu zcela jiný interiér, přišel ale o šestiválec

Novinky, Milan Lažanský

Britská automobilka pokračuje v modernizaci svého portfolia. Po faceliftu má XF. Sedan a kombi vyšší střední třídy má nový interiér a technologie.

Foto: Jaguar

Jaguar XF po faceliftu

Článek

Model XF v Evropě pokračuje ve dvou karosářských verzích, jako sedan a kombi. Vizuálně se zvenčí v rámci faceliftu dočkalo nových LED světlometů a zadních svítilen, výraznější je také například maska chladiče.

Interiér se podobně jako u zmodernizovaného SUV F-Pace kompletně proměnil, včetně celkové architektury. Dominantou je 11,4palcová zakřivená obrazovka nového infotainmentu Pivi. Před řidičem je taky nový 12,3palcový digitální přístrojový štít.

Foto: Jaguar

Jaguar XF po faceliftu

Foto: Jaguar

Jaguar XF před faceliftem

Jaguar rovněž významně zúžil nabídku, aby zjednodušil výběr zákazníkům. Konkrétně ze 64 na 28 variant. To se projevilo i na motorové nabídce, ze které alespoň prozatím zmizel šestiválec.

Zdali zmodernizovaná verze alespoň se zpožděním dostane řadový mildhybridní agregát, který postupně v modelech Jaguar Land Roveru nahrazuje starší vidlicovou jednotku, není jisté.

Jaguar F-Pace má po faceliftu, uvnitř je jako nový model

AutoMoto

Nabídka motorů se skládá výhradně z modulárních dvoulitrových čtyřválců řady Ingenium a osmistupňové samočinné převodovky. Jediný diesel je vybaven 48V mild-hybridní technologií, nabídne 150 kW, 204 koní. Pohon všech kol je k dispozici za příplatek.

Zážehová jednotka poskytuje 184 kW, 250 koní, ve spojení s pohonem zadních kol. Výhradně s pohonem všech kol je k mání silnější verze s výkonem 221 kW, 300 koní.

Datum příchodu na trh ani nový ceník české zastoupení zatím neoznámilo.

Související témata:

Výběr článků

Načítám