Článek
Rallye verze dostala pevné ochranné oblouky nad předními sedačkami, dále pak čtyři výkonné světlomety umístěné na kapotě. Uvnitř jsou pak závodní sedačky a přibyla i hydraulická parkovací brzda.
Aby bylo auto co nejlehčí a zároveň splnilo požadavky na současné rallye vozy, není použit ani osmiválec, dokonce ani šestiválec, ale dvoulitrový čtyřválec vyladěný na 300 koní (221 kW).
Upravený F-Type dostal mechanický samosvorný diferenciál a o čtyři centimetry zvýšený podvozek. Poháněná jsou klasicky zadní kola a auto celkově působí velice zábavně, což lze vidět na videu, kde na šotolinové trati krásně pohazuje „zadkem”.
Jaguar postaví celkem dvě rallye auta. Závodit s nimi nechce, ale ani je nehodlá zavřít ve firemním muzeu – bude se s nimi možné potkat naživo během vybraných závodů.